Thursday, April 2, 2009

NIZAR tiba-tiba mengaku Cina

Rupa-rupanya calon ahli perlimen PAS di Bukit Gantang ini ada dua indetiti yang meragukan kerana dia sendiri telah mengaku yang dia tidak berapa dikenali sebagai Mohammad Nizar tetapi...lebih dikenali sebagai TAN AH CHONG sepertimana dia mendedahkannya sendiri di dalam sebuah akhbar Cina baru-baru ini.

Orang macam inikah yang patut disokong oleh orang PAS, dah la beliau dipilih Pengerusi DAP Perak, Datuk Ngeh Koo Ham. Dahlah orang cina sendiri terkejut bagaimana pemimpin PAS boleh menyokong calon seperti ini untuk mewakili mereka dalam PRK Parlimen Bukit Gantang ini.

Oleh itu tidak hairan la, kalau dia sanggup menyembah durhaka dengan Sultan, sebab dia ni ada 2 identiti yang meragukan "Melayu @ Cina". Bila jumpa orang Cina jadi "TAN AH CHONG", bila jumpa orang Melayu jadi "MOHAMMAD NIZAR". Tapi inikah pemimpin yang perlu kita angkat....Orang PAS Bukit Gantang perlu berasa malu dan berfikir 100 kali sebelum mengundi beliau.

Kalau la dia nak sangat jadi orang cina, jadi orang cina betul-betul tapi kalau tidak jadi orang MELAYU yang beragama ISLAM. Kan mak bapa kita dah bagi nama elok-elok, macam nama MOHAMMAD NIZAR ni, bukankah dah elok. Jadi tak payah la nak tukar jadi TAN AH CHONG.

Oleh itu, bagi para pengundi P 059 Parlimen Bukit Gantang fikir dulu sebelum tunaikan tanggungjawab anda. Selamat mengundi...

1 comment:

PaKMie said...

SALAM BRO...

SLMT BERJUANG DEMI AGAMA, BANGSA DAN NEGARA KITA.

ORANG TUA JALAN BERTONGKAT,
RIMBA JAUH NAMPAK DEKAT,
KALAU KITA BPN DAH SEPAKAT,
SATU MESIA KITA IKAT...PaKMie.blogspot.com